کد خبر: ۱۴۶۴۲۵
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷

میزبانی بورس از عرضه ۶ میلیون بشکه نفت و میعانات گازی در این هفته
نماینده شرکت نفت خبر داد :

میزبانی بورس از عرضه ۶ میلیون بشکه نفت و میعانات گازی در این هفته

نماینده شرکت نفت در بورس انرژی گفت: طی این هفته ، ۶ میلیون بشکه نفت و میعانات گازی در رینگ بین المللی عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیرحسین تبیانیان از عرضه میعانات گازی، نفت سبک و نفت سنگین به ترتیب در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در رینگ بین المللی بورس انرژی خبر داد و به مهر گفت: هر یک از این محصولات به میزان ۲ میلیون بشکه روانه میز فروش این بورس می‌شود.

وی افزود: در قانون الزامی برای عرضه نفت خام و میعانات گازی در یک روز خاص از ماه وجود ندارد اما برای آنکه پایداری و امنیت عرضه را حفظ کنیم، هفته چهارم هر ماه میعانات گازی، نفت سبک و سنگین را روانه بورس انرژی می‌کنیم. تاکنون ۱.۱ میلیون بشکه نفت خام در نیمه نخست سال از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی به فروش رفته اما تاکنون هیچ محموله میعانات گازی از این مجرا به فروش نرسیده است.

تبیانیان با ارزیابی مثبت برآیند شرایط فروش نفت و میعانات گازی در بورس انرژی ادامه داد: آبان ماه تغییراتی را در قیمت گذاری و عرضه انجام دادیم و اگر در جهت ایجاد جذابیت فروش نیاز به اصلاحاتی باشد انجام می‌دهیم. بطور کلی مذاکرات و مراجعاتی که برای خرید نفت از بورس وجود دارد حاکی از اوضاع مثبت این روند در آینده است. البته ماهیت فروش و صادرت نفت خام نسبت به فرآورده‌های نفتی متفاوت است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ