کد خبر: ۱۴۶۴۴۴
۱۵:۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷

تغییراتی در مجوز طرح ترافیک سال ۹۹ و حداقل و حداکثر هزینه

تغییراتی در مجوز طرح ترافیک سال ۹۹ و حداقل و حداکثر هزینه

مدیر ساماندهی طرح‌های ترافیک درباره برخی تغییرات در مجوز طرح ترافیک سال ۹۹ توضیحاتی ارائه و حداقل و حداکثر هزینه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عمار سعیدیان‌ فر درباره رزرو مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 99 به تسنیم گفت: در سال آینده شهروندان باید برای ورود به محدوده طرح ترافیک حساب خود را به‌اندازه‌ روزهایی که قصد رزرو دارند، شارژ کنند. بنابراین در سال 99 شرایط این‌ گونه نیست که شهروندان بتوانند حساب خود را شارژ کنند، وارد محدوده شوند و هزینه از حساب آنها برداشت شود.

وی افزود: امکان رزرو سالانه برای ورود به محدوده طرح وجود ندارد و رزروها به‌صورت هفتگی است. بر این اساس شهروندان می‌توانند از ظهر چهارشنبه هر هفته نسبت به رزرو مجوز ورود به محدوده تا چهارشنبه هفته بعد، اقدام کنند. چنانچه به هر دلیلی از ورود به محدوده طرح در روز رزرو شده منصرف شوند، تا ساعت 6 صبح همان روز فرصت لغو دارند. در غیر این صورت طبق مصوبه شورای شهر باید 20 درصد رقم پایه ورود به محدوده طرح را پرداخت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر برای فردی شرایط خاص و فوری پیش آمد و در حالی مجبور به ورود به محدوده طرح ترافیک شد که رزرو را انجام نداده، می‌تواند تا ساعت 24 همان روز نسبت به رزرو مجوز اقدام کند. همچنین اگر فردی بدون رزرو وارد محدوده شود و حتی از امکان رزرو همان روز استفاده نکند، باید بیشترین رقم مجوز ورود به محدوده را بپردازد.

سعیدیان‌فر اضافه کرد: در صورت تأیید مصوبه شورای شهر از سوی فرمانداری، حداقل هزینه‌ ورود به محدوده برای فردی که دارای معاینه فنی برتر است، 16 هزار و 464 تومان و حداکثر هزینه برای فردی که معاینه فنی عادی دارد، 54 هزار و 400 تومان تعیین شده است.

وی افزود: سقف مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک 103 هزار مجوز است و به‌صورت روزانه نیز امکان فروش 40 هزار وجود دارد. این وضعیت در سال 99 نیز تغییری نخواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ