کد خبر: ۱۴۶۴۵۶
۰:۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

تحلیل تکنیکال و آینده سهام بورس کالا در سه نکته
یک تحلیل گر به بورس پرس اعلام کرد :

تحلیل تکنیکال و آینده سهام بورس کالا در سه نکته

بعد از تحلیل سهام سه بورس تهران ، فرابورس و بورس انرژی ، امروز هم سهام بورس کالا تحلیل تکنیکال و آینده سهام این شرکت در سه نکته بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان کامیابی تحلیل گر شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا ، بعد از تحلیل دیروز سهام سه بورس اوراق بهادار تهران ، فرابورس و بورس انرژی ، امروز هم سهام بورس کالا را تحلیل تکنیکال و اعلام کرد : نمودار بورس کالا مربوط به مدت روزانه است که در مقیاس لگاریتمی رسم شده است.

در این حال چند نکته در مورد چارت سهام بورس کالا می توان ذکر کرد.

1- با توجه به شکل از اواخر سال 97 تا ماه 10 سال جاری شاهد تشکیل کف های بالاتر و همچنین سقف های بالاتر بودیم که باعث شد این سهم ظرفیت صعود به سمت بالا را داشته باشد و بتواد در هفته های گذشته با شکست محدوده قیمتی 2500 تومان و همچنین پول بک به این محدوده ، ظرفیت رشد  را هموار کند.

2- با توجه به اقبال سهامداران به سهام این شرکت  و همچنین معاملاتی که در این بازار انجام می شود می توان به ادامه روند صعودی با توجه به قدرت کندل های صعودی امیدوار بود.

3- روند حرکت سهام بورس کالا به این صورت است که شاهد تشکیل محدوده های رنج قیمتی هستیم که پس از مدتی که سهم در اصلاح زمانی می ماند با شکست محدوده خنثی به شدت روند صعودی قبلی را تکرار می کند. این محدوده ها را بر روی چارت به حروف A-B-C-D-E-, ... مشخص شده است .

در حال حاضر به عنوان هدف قیمتی، می توان محدوده 6500 تا 6700 تومان را که محل چرخش ترازهای فیبوناچی است در نظر گرفت .

براساس این گزارش، احسان کامیابی درحال برگزاری دوره "پرایس اکشن" ( همراه با اعطای مدرک رسمی ) است و برخلاف رویه رایج دوره های آموزش تکنیکال به صورت کارگاهی بوده و هنرجویان پس از اتمام دوره قادر به تحلیل بیش از 2000 نمودار و مدل سازی روندها می شوند و پس از گذراندن این دوره می توانند در هر بازاری به معامله‌گری حرفه ایی و موفق تبدبل شوند.

این دوره به دو صورت حضوری و غیر حضوری (وبینار آنلاین) ویژه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توان به لینک Mabnadp.com/academy مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ