کد خبر: ۱۴۶۵۳۰
۹:۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

نقشه راه توسعه ایران خودرو تدوین شد/ درخواست از وزارت نفت برای سرمایه گذاری
مدیرعامل شرکت :

نقشه راه توسعه ایران خودرو تدوین شد/ درخواست از وزارت نفت برای سرمایه گذاری

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام تدوین نقشه راه توسعه و تولید محصولات کم مصرف و برقی از وزارت نفت خواست سرمایه گذاری اولیه برای تولید انبوه سورن گازسوز با امکان پیمایش ۴۰۰ کیلومتر را تامین کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در حاشیه همایش بین المللی موتورهای درون سوز درباره نقشه راه توسعه محصولات ایران خودرو به خبرنگاران گفت: نقشه راهی طبق طراحی پلتفرم ملی و تولید خودروهایی در کلاس‌های ابعادی C و B برای توسعه خودروهای سواری، هاچ بک، ‌کراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازارداخلی و صادراتی تدوین شده است.

‌وی افزود:در این نقشه، انواع موتورهای کم مصرف و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده و تولید خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین ایران خودرو مصمم است در راستای سیاست های دولت و وزارت صنعت به سمت تولید و توسعه خودرو های کم مصرف گام بردارد.

این مقام مسئول ادامه داد: ‌30 درصد تولید محصولات سال آینده با موتور پایه گاز سوز ملی تولید و عرضه می شود که نقش مهمی در کاهش آلایندگی ها خواهد داشت.

مقیمی با اشاره به اینکه محصول سورن گازسوز می تواند بیش از 400 کیلومتر پیمایش داشته باشد و مخزن گاز آن در زیر خودرو و در کف کار شده و مخزن صندوق آن کاملا در دسترس است از وزارت نفت خواست سرمایه گذاری اولیه برای تولید انبوه این خودرو را تامین کند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ