کد خبر: ۱۴۶۵۷۳
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲

برخی مدارس با صلاحدید مناطق آموزش و پرورش فردا تعطیل است

برخی مدارس با صلاحدید مناطق آموزش و پرورش فردا تعطیل است

وزیر آموزش و پرورش با توجه به اینکه ۶۰ درصد از مدارس حوزه‌های انتخابات هستند، گفت: مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی‌رسد با صلاحدید مناطق می‌توانند فردا را تعطیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی درخصوص احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه گفت: تعطیلی عمومی نداریم. حدود ۶۰ درصد از مدارس حوزه‌های انتخابات هستند و فرهنگیان به عنوان امنا و گروه‌های مرجع ملت محل اخذ آراء هستند. مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی‌رسد با صلاحدید مناطق آموزش و پرورش می‌توانند فردا را تعطیل کنند .

وی درباره اینکه کدام نهاد مسئول تصمیم گیری تعطیلی سراسری مدارس پیرو ورود ویروس کرونا است؟ توضیح داد: به دستور رئیس جمهور ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده که همه دستگاه‌های مرتبط در آن حضور دارند و دائما اوضاع را رصد و تحولات را بررسی می‌کنند و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری می‌کنند.

حاجی میرزایی افزود: فعلا تصمیمی بر تعطیلی مدارس نیست و در صورت نیاز ستاد و شورای تامین هر استان می‌تواند در مورد تعطیلی مدارس آن استان تصمیم بگیرد و وزارت آموزش و پرورش هم در آن مشارکت دارد. برای تامین آرامش خانواده‌ها تمامی معاونان تربیت و سلامت را در یک گفت‌وگوی ویدئویی و برخط با مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارتباط قرار دادیم و همه توصیه‌های لازم به آنها منتقل شده است. دستورالعمل‌های لازم برای آگاهی والدین، دانش آموزان، مدیران و معلمان تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ