کد خبر: ۱۴۶۵۸۵
۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۳

شایعه فوت استاد شجریان توسط همایون و پزشک معالج تکذیب شد

شایعه فوت استاد شجریان توسط همایون و پزشک معالج تکذیب شد

همایون شجریان به همراه پزشک معالج ، شایعه فوت شب گذشته استاد شجریان در بیمارستان جم را تکذیب کردند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار شایعه فوت استاد محمد رضا شجریان در بیمارستان جم توسط برخی رسانه ها ، همایون شجریان این شایعه را تکذیب و ساعت 23:27 شب گذشته در اینستاگرام اعلام کرد : عزیزان خواهشمندم به شایعات توجه نکنید و به آنها دامن نزنید . پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قلبی است و در دو دوهفته اخیر کمی ادامه دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی ویژه هستند و دارای وضعیت بهتر از دیروز شده است . خواهشمندم خبر صحیح را فقط و فقط و فقط و فقط از طریق صفحه اینجانب دنبال کنید.

براساس این گزارش، مهرداد بهلولی پزشک معالج استاد شجریان در واکنش به برخی اخبار ، درگذشت وی را تکذیب و از رسانه‌ها بابت درج این خبر گلایه و به فارس گفت: احتمالا حضور خودروهای پلیس مقابل بیمارستان موجب شده است چنین تصوری پیش آید .

یمارستان جم تهران هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روزهای اخیر اختلالات ریوی استاد شجریان که ناشی از بیماری قبلی وی است،  ادامه دار شده و در تاریخ اول اسفند ۹۸ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شده است. پزشکان متخصص مربوطه در تمام ساعات شبانه روز بر بالین وی حاضرند و برای بهبود استاد شجریان از تمام امکانات و تجهیزات آی سی یو  استفاده می‌کنند. شرایط عمومی وی در حال حاضر تحت کنترل بوده، ولی هنوز به مراقبت ویژه نیاز دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ