کد خبر: ۱۴۶۵۸۹
۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۳

قرارگاه خاتم برای تأمین ریل از ذوب آهن دست به کار شد

قرارگاه خاتم برای تأمین ریل از ذوب آهن دست به کار شد

قرارگاه خاتم الانبیا برای تامین ریل خط‌ آهن ۷۲۰ کیلومتری چابهار - زاهدان با شرکت ذوب آهن قرارداد منعقد می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، امروز قرارداد خرید ریل بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا و ذوب‌آهن در نمایشگاه رونق تولید به امضا می‌رسد تا بدین ترتیب قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار خط‌ آهن چابهار-زاهدان، ریل لازم برای ساخت این خط ریلی را از محل تولیدات داخلی تأمین کند.

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء در این‌باره گفت: ‌در حوزه عمران و توسعه زیرساخت‌ها با شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی تعامل مناسبی برقرار است. قرارگاه خاتم آزاد راه‌های زیادی را با مشارکت وزارت راه می‌سازد ضمن آنکه در برخی از این پروژه‌ها نظیر کنارگذر جنوبی تهران سرمایه‌ گذار نیز هستیم.

وی افزود: محمد با یادآوری موافقت مقام معظم رهبری با پرداخت 300 میلیون یورو به این پروژه ریلی‌ از محل صندوق توسعه ملی، گفت: قطعاً با موافقت مقام معظم رهبری به پرداخت 300 میلیون یورو برای این پروژه ریلی‌ از محل صندوق توسعه ملی، پروژه به خوبی پیش می‌رود‌.

بنابراین گزارش، در راستای توسعه شرق ایران و اتصال بندر اقیانوسی چابهار به شبکه ریلی و سپس آسیای میانه و کشورهای مشترک المنافع CIS، خط‌ آهن چابهار ــ زاهدان ــ مشهد ــ سرخس به طول 1350 کیلومتر تعریف شد. این خط ریلی در دو قطعه چابهار به زاهدان به طول حدود 720 کیلومتر و زاهدان-بیرجند-یونسی به طول حدود 760 کیلومتر ساخته می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ