کد خبر: ۱۴۶۶۷۱
۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۵

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران برنامه فروش و عرضه اولیه داد

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران برنامه فروش و عرضه اولیه داد

نتیجه مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران با تقسیم۹۳۰ ریالی سود و اعلام برنامه فروش سال آینده و عرضه اولیه یک زیرمجموعه مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران دیروز در حضور ۸۵.۴ درصد از سهامداران با تصویب تقسیم ۹۳۰ ریال سود از ۱۲۵۰ ریال سود محقق شده به ازای هر سهم (معادل ۷۵ درصد ) موافقت کرد. این سود از 25 فروردین سال آینده برای سهامداران حقیقی و از طریق مراجعه به شعب بانک ملت قابل دریافت است. سود سهامداران حقوقی نیز براساس تعداد از اول خرداد تا شهریور آینده پرداخت می شود.

براساس  این گزارش ، "شیران" در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ توانست با فروش ۱۸۴۳ میلیارد تومانی، سود ۱۰۱۰ میلیارد تومانی به دست آورد که با سرمایه ۸۰۶ میلیارد تومانی ۱۲۵۳،  ریال به ازای هر سهم سود کسب کرد. بدین ترتیب سود سال مالی نسبت به سود سال قبل با ۴۲۱ ریال به ازای هرسهم، افزایش ۱۹۸درصدی نشان داد .

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران که وابسته به بانک صنعت و معدن است در سال مالی ۹۸ توانست سود حاصل از سرمایه گذاری را به ۴۵۳ میلیارد تومان افزایش دهد که نسبت به سال قبل به مبلغ ۷۶.۵ میلیارد تومان افزایش ۴۹۳ درصدی داشت. همچنین در دو شرکت لیزینگ صنعت و معدن و پالایشگاه اصفهان سرمایه گذاری کرده که ارزش بازار آن ۱۰۰ و ۱۹۷ میلیارد تومان است .

این شرکت پیش بینی کرد در سال مالی آینده ، ارزش فروش با ۲۰ درصد افزایش به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و بهای تمام شده با ۲۵ درصد افزایش به هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

علاوه براین "شیران" در نظر دارد در سال مالی آینده با پذیرش شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در فرابورس ، اقدام به عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ