کد خبر: ۱۴۶۷۰۱
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۵

فوت ۱۲ نفر از ۴۷ مبتلا به کرونا / بررسی لایحه بودجه ۹۹ در سه نوبت
سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعلام کرد:

فوت ۱۲ نفر از ۴۷ مبتلا به کرونا / بررسی لایحه بودجه ۹۹ در سه نوبت

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اعلام فوت ۱۲ نفر از ۴۷ مبتلا به ویروس کرونا گفت:مراجعات حضوری به دفتر نمایندگان ممنوع بوده و با تمهیداتی، لایحه بودجه سال آینده در سه نوبت بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسدالله عباسی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیر بهداشت با اعلام اینکه به همه خانواده های قم بسته بهداشتی داده شده به خبرنگاران گفت: بنابر آخرین آمار اعلامی از 47 مبتلا در سراسر کشور 12 نفر فوت شده اند.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزیر بهداشت بیشتر ناقلان ویروس از پاکستان و افغانستان و چین وارد ایران و برخی هم از مبادی غیرقانونی وارد شده بودند.  طبق اعلام وزیر بهداشت برای تجهیزات و امکانات پزشکی نگرانی نیست.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها براساس شرایط تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: مبادی ورودی کشور و پروازها به دقت تحت نظارت بوده و جای هیچ نگرانی نیست .

عباسی افزود: مراجعات حضوری مردم به مجلس و دفتر نمایندگان هم ممنوع بوده و برای صحن مجلس هم تمهیداتی در نظر گرفته شده تا امکان بررسی لایحه بودجه سال آینده در سه نوبت فراهم شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ