کد خبر: ۱۴۶۷۰۴
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۵

واکنش فوری معاون وزیر بهداشت به ادعای عجیب نماینده قم / استعفا در صورت تایید
بعد از اعلام فوت 50 نفر رخ داد:

واکنش فوری معاون وزیر بهداشت به ادعای عجیب نماینده قم / استعفا در صورت تایید

معاون وزیر بهداشت در واکنشی فوری،ادعای نماینده قم در مجلس مبنی بر فوت ۵۰ نفر را به دلیل کرونا تکذیب کرد و گفت: اگر تعداد فوت شدگان نصف یا یک چهارم ۵۰ نفر باشد، استعفا می دهم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرج حریرچی در نشستی خبری با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت با اشاره به ادعای نماینده قم در مجلس مبنی بر جان باختن۵۰ نفر در این شهر بر اثر ویروس کرونا گفت: رسانه های خارجی تا دو شب گذشته آمار کشته شدگان بر اثر ویروس کرونا را 14 نفر اعلام کردند و به 50 نفر نرسیده بود.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه با این مسائل به دلیل جلوگیری از تشویش اذهان عمومی کوتاه نخواهیم آمد، افزود: در خصوص این رسانه ها پاسخگو نیستیم ولی اگر از افراد دلسوز داخلی فردی ادعایی دارد باید حتما اسامی جان باختگان را طی نامه ای رسمی و محرمانه اعلام کند. با اطمینان به آمارهای اعلامی اگر تعداد فوت شدگان در قم به دلیل این بیماری نصف یا یک چهارم 50 نفر باشد، استعفا می دهم.

بنابراین گزارش، نماینده قم در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس با اعلام ادعای فوت ۵۰ نفر و ۱۰ مرگ روزانه بر اثر ویروس کرونا در این شهر از عملکرد دولت و وزیر بهداشت انتقاد کرد و گفت: شما که فرمانده عملیات هستید در قم حاضر شوید .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ