کد خبر: ۱۴۶۷۰۵
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۵

افزایش 80 درصدی حقوق کارمندان و چند روش برای تامین منابع بودجه
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرد:

افزایش 80 درصدی حقوق کارمندان و چند روش برای تامین منابع بودجه

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با اعلام افزایش 80 درصدی حقوق کارمندان درسال آینده، واگذاری اموال دولت،فروش اوراق و اسناد، مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس را از جمله منابع مدنظر معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هادی قوامی ضمن ارائه گزارش کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ با اشاره به افزایش پایه حقوق ها گفت: افزایش پایه حقوق از یک ملیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می تواند تاثیر بسزایی در بهبود معیشت مردم داشته باشد. چرا که با اجرای این تصمیم، کف حقوق ها حدود ۸۰ درصد افزایش می یابد.

وی افزود: بر اساس مصوبات تلفیق ، رقم کل منابع بودجه به ۲۱۷۶۰۰۰ میلیارد تومان رسیده که شامل بودجه عمومی شرکت‌های دولتی، موسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک‌ها، درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی می‌شود. درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها بالغ بر ۷۹۷۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق بودجه  ۹۹ و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت بالغ بر ۱۰۳۵۰۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

این نماینده ادامه داد: طبق تصمیم کمیسیون تلفیق ، درآمدهایی مصوب شد که به نسبت آنچه در لایحه پیش‌بینی شده بود ۱۰.۶ درصد رشد داشته و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای که عمدتاً فروش نفت است ۷.۱ درصد، واگذاری دارایی‌های مالی ۳۳.۴ درصد رشد کرده است. در مجموع منابع عمومی دولت ۱۵.۸ درصد رشد دارد و نسبت به پیش‌بینی دولت در سال ۹۹ شرایط خاصی برای اقتصاد حاکم است.

قوامی اضافه کرد: بودجه سال آینده وابستگی به نفت کاهش یافته اما منابع دیگری مانند واگذاری اموال دولت، فروش اوراق و اسناد، مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس و... لحاظ شده است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمدی | ساعت ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۶
0
0
پاسخ
مگه تو کل کشور چقدر کارمند داریم پس بقیه ملت چی میشن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ