کد خبر: ۱۴۶۷۱۲
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۶

پذیره نویسی واحدهای ۱۰۰ هزار تومانی صندوق خصوصی از امروز + جزئیات
به مدت ۱۰ روز کاری انجام می شود:

پذیره نویسی واحدهای ۱۰۰ هزار تومانی صندوق خصوصی از امروز + جزئیات

پذیره نویسی واحدهای ۱۰۰ هزار تومانی صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی از امروز به مدت ۱۰ روز کاری شروع می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی اعتبار سرمایه نوآفرین به عنوان نخستین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی بازار سرمایه در فرابورس از امروز به مدت ۱۰ روز کاری آغاز می شود .

سرمایه صندوق "نوآور" ۵۰ میلیارد تومان، ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری۱۰۰ هزار تومان و حوزه فعالیت آن در زمینه محصولات دانش‌بنیان صنعتی با فناوری بالا، داروسازی و تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات ونرم‌افزارهای رایانه‌ای، فناوری زیستی، کشاورزی و دامپروری، معادن و فلزات، ماشین‌ آلات و تجهیزات و ساخت قطعات و محصولات شیمیایی است. دوره فعالیت این صندوق۷ ساله بوده و مبلغ پرداخت شده از ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۳۵ درصد و مبلغ تعهدشده از ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۶۵ درصد است.

تعداد کل واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق ۵۰۰ هزار واحد و تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی ۳۵۰ هزار واحد اعلام شده است. ضمن آنکه تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق دو روز پس از انجام و قطعی شدن معامله (T+۲) صورت می‌گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ