کد خبر: ۱۴۶۷۲۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۶

حسابرس

حسابرس "غشهداب" افزایش سرمایه ۴۲۶ درصدی از تجدید ارزیابی را تایید کرد

با اظهار نظر حسابرس و بارزس قانونی شهداب ناب خراسان ، افزایش سرمایه ۴۲۶ درصدی این زیرمجموعه هلدینگ تبرک از محل مازاد تجدید ارزیابی بلامانع و تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام هفته گذشته افزایش سرمایه 426 درصدی شرکت شهداب ناب خراسان از تجدید ارزیابی دارایی ها ، دیروز  اظهارنظر حسابرس در مورد این برنامه در سامانه کدال منتشر شد تا گام مهمی در مسیر تجدید ارزیابی دارایی های این زیرمجموعه هلدینگ تبرک برداشته شود.

براساس این گزارش، طبق نظر رسمی حسابرس و بارزس قانونی شرکت ، افزایش سرمایه 426 درصدی "غشهداب" از محل مازاد تجدید ارزیابی بلامانع است.

براساس این گزارش، علت اهمیت این اظهار نظر ناشی از آن است که بعد از انتشار گزارش توجیهی هیئت مدیره ، برخی از سهامداران و فعالین بازار تصور کردند مقدار افزایش سرمایه منطقی نبوده و احتمالا کاهش خواهد یافت که با تایید حسابرس و بازرس قانونی ، عملا مقدار افزایش سرمایه قطعی اعلام شد .

به این ترتیب تنها گام باقی مانده برای افزایش سرمایه "غشهداب"، تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و صدور مجوز است که انتظار می رود طی روزهای آینده نتیجه مشخص و گام نهایی افزایش سرمایه از 133 به حدود 700 میلیارد تومان انجام شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ