کد خبر: ۱۴۶۸۰۲
۱۲:۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۷

تاکید عضو هیئت‌ علمی دانشگاه به قرنطینه شهرها و تعطیلی مراکز تجمع

تاکید عضو هیئت‌ علمی دانشگاه به قرنطینه شهرها و تعطیلی مراکز تجمع

عضو هیئت‌ علمی مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی درباره شیوع ویروس کرونا به مسئولان هشدار داد و گفت: شهرهای بزرگ را باید قرنطینه کرد در غیر این‌ صورت بیماری سونامی‌وار پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اعتماد آنلاین، هاشم رفیعی‌تبار درباره شیوع ویروس کرونا به مسئولان هشدار داد و گفت: در شرایطی قرار داریم که شهرهای بزرگ را باید قرنطینه کرد. در غیر این‌ صورت شیوع بیماری سونامی‌وار پیش می‌رود. با حرکت‌های ساده و روبنایی نمی‌توان بحران را مرتفع کرد بلکه باید با اقدامات زیربنایی و اصولی حرکت کنیم.

وی افزود: مساله شیوع کرونا از سوی بخش بزرگی از جامعه جدی گرفته نشده و لذا عدم رعایت بهداشت فردی و عمومی سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد. بی‌توجهی به اصول جدی بهداشتی و پیشگیری به یک فاجعه ملی منجر می‌شود. نقش وزارت بهداشت در این شرایط تنها نصیحت و ارشاد نیست.

رفیعی‌تبار ادامه داد: مسئولان باید برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از مشورت اساتید رشته‌های مرتبط بهره‌مند شده و موضوع را از بازی‌های سیاسی و جناحی خارج کنند. تمام مراکز تجمع اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، اماکن مقدس و سینماها باید تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ