کد خبر: ۱۴۶۸۷۶
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰

واگذاری بلوک ۲.۶۳ درصدی سهام زیرمجموعه پارس خودرو
از طریق مزایده اعلام شد:

واگذاری بلوک ۲.۶۳ درصدی سهام زیرمجموعه پارس خودرو

پارس خودرو از جزئیات واگذاری بلوک ۲.۶۳ درصدی سهام شرکت زیرمجموعه از طریق مزایده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پارس خودرو که با سرمایه 2.27 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم بورس حضور دارد درخصوص فروش سهام شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل سایپا از طریق مزایده، دست به شفاف سازی زد.

بر این اساس، شرکت پارس خودرو در نظر دارد ۲.۶۳ درصد سهام شرکت تولیدی موتور گیربکس و اکسل سایپا (مگا موتور) با سرمایه ۱۶۳.۶ میلیارد تومانی را بصورت یکجا و نقد از طریق مزایده واگذار کند.

به این ترتیب، ارزش پایه کل شرکت ۲.۹ هزار میلیارد تومان و ارزش کل سهام قابل واگذاری ۷۶.۶ میلیارد تومان تعیین شده و اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در مزایده دارند باید معادل ۵ درصد از ثمن معامله معادل ۳.۸ میلیارد تومان را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره ۱۱۰۲۸۰۰۴۹۹۹۶۳ نزد بانک سپه شعبه سایپا کد ۱۱۰۲ به شماره شبایIR ۹۳۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۱۰۲۸۰۰۴۹۹۹۶۳ به نام شرکت پارس خودرو واریز و رسید آن را داخل پاکت مخصوص واریز وجه به شرکت ارائه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند جهت اخذ اطلاعات مالی، فرم شرکت در مزایده، پاکت های مخصوص واریز وجه شرکت در مزایده از روز شنبه ۱۰ تا دوشنبه ۱۲ اسفند در ساعت اداری به شرکت پارس خودرو مراجعه کنند. پاکات شرکت در مزایده ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۴ اسفند در محل شرکت بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ