کد خبر: ۱۴۶۸۸۲
۱۲:۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰

ساعت کاری شعب بانک فرابورسی در ۱۱ استان کاهش یافت
از امروز به مدت یک هفته:

ساعت کاری شعب بانک فرابورسی در ۱۱ استان کاهش یافت

بانک سامان به‌منظور حفظ سلامت شهروندان از امروز به مدت یک هفته ساعت کاری شعب ۱۱ استان را کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و تأکید مراجع بهداشتی و درمانی درخصوص کاهش تردد در سطح شهر، بانک سامان به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان ساعت کاری شعب را کاهش داد.

بر این اساس، از امروز شنبه 10 اسفند تا پنج‌شنبه هفته جاری تمامی شعب بانک سامان در استان‌های تهران و البرز از ساعت 8 الی 14:45 به مشتریان خدمات می‌دهند. این شعب در روز پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 12:15 پذیرای مشتریان خواهند بود.

همچنین شعبه هایپراستار از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15 و روز پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 13 خدمات‌رسانی می‌کنند. در همین حال شعبه فرودگاه امام بانک سامان نیز بصورت 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

شعب بانک سامان در استان‌های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، اردبیل، خوزستان، کیش و قشم نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14:30 و روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 خدمات‌رسانی خواهند کرد. شعبه سیتی سنتر اصفهان نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:15 الی 15:30 و روز پنج‌شنبه از ساعت 8:15 الی 13 پذیرای مشتریان خواهند بود. سایر شعب بانک سامان نیز از روز شنبه تا

بنابراین گزارش، مشتریان بانک سامان در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانند خدمات بانکی موردنیاز را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک سامان نظیر موبایلت و نت بانک دریافت کنند. مرکز سامان ارتباط نیز با شماره 0216422 بصورت 24 ساعته پاسخگوی سؤالات مشتریان خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ