کد خبر: ۱۴۶۹۳۱
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱

بانک‌ پارسیان‌ ۱۰۰ درصد هلدینگ مهم و مالک ۱۰ زیرمجموعه را به مزایده گذاشت

بانک‌ پارسیان‌ ۱۰۰ درصد هلدینگ مهم و مالک ۱۰ زیرمجموعه را به مزایده گذاشت

بانک‌ پارسیان‌ فروشنده ۱۰۰ درصد از سهام شرکت ۵۰۰ میلیارد تومانی گروه مالی پارسیان شد که مالک ۱۰۰ تا ۲۰ درصدی ۱۰ شرکت بزرگ و کوچک است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک‌ پارسیان‌ که برنامه افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها دارد و دیروز با اعلام اثر فروش بلوکی "وساخت و خگستر" با توقف نماد روبرو شد از برنامه فروش یکی از زیرمجموعه های مهم خبر داد.

به این ترتیب ، "وپارس" اعلام کرد در راستای رعایت الزامات مقرراتی 100 درصد از سهام شرکت گروه مالی پارسیان شامل 5 میلیارد سهم را به صورت 50 درصد نقد و الباقی اقساط دو ساله به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می کند .

زمان برگزاری مزایده این دارایی هم 21 اسفند تعیین شده است .

بررسی های بورس پرس نشان می دهد گروه مالی پارسیان از 20 اردیبشهت 93 به صورت شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده و از 3 دی 98 هم با سرمایه 500 میلیارد تومانی در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان شرکت مادر (هلدینگ) درج شده است.

این هلدینگ مالک 100 درصدی فولاد صبح پارسیان ، 60 درصد لیزینگ و کارگزاری پارسیان ، 50 و 98 درصد شرکت تامین اندیش پارس و خدمات مشاور پیروز خرد ، 49 ، 35 و 30 درصد شرکت های خدمات بیمه ایی امین پارسیان، لوتوس پارسیان و پالایش پارسیان سپهر و همچنین 21 و 20 درصد صرافی و بیمه پارسیان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی 110 | ساعت ۱۹:۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
پاسخ
یعنی برای سهام داران خوب است
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ