کد خبر: ۱۴۶۹۷۶
۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲

وزارت اطلاعات مأمور پیگیری گلایه های وزیر بهداشت شد

وزارت اطلاعات مأمور پیگیری گلایه های وزیر بهداشت شد

رئیس جمهور نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت در مورد تخلفات مربوط به اقلام بهداشتی مورد نیاز برای محافظت در مقابل کرونا را برای پیگیری به وزارت اطلاعات ارجاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی در خصوص نامه وزیر بهداشت به روحانی مبنی بر اقدام برخی سودجویان در احتکار ماسک در انبارها با توجه به نیاز ضروری مردم به ایرنا گفت: در جلسه هیات دولت موضوع این نامه و موارد مطرح شده از سوی وزیر صنعت و رفع کمبود این کالا در بازار و مقابله با سودجویان و متخلفان با هماهنگی قوه قضائیه، سازمان تعزیزات حکومتی ، وزارت اطلاعات، وزارت صنعت و سایر دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور تأکید کرد همه دستگاه ها موظف به همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: روحانی در ارجاع نامه وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزیر اطلاعات دستور داد موارد مطرح شده در این نامه به سرعت رسیدگی و در کوتاه ترین زمان ممکن گزارش بررسی ها ارائه شود. دولت تا زمان رفع این بحران با تمام توان در کنار مردم و وزیر بهداشت خواهد بود و از هرگونه همکاری دریغ نخواهد کرد.

بنابراین گزارش، وزیر بهداشت در نامه ای به رییس جمهور ضمن درخواست همکاری همه دستگاه ها با این وزارتخانه در مقابله با ویروس کرونا از برخی اقدامات ناپسند و سوداگرانه افراد متخلف و سودجو در احتکار 200 میلیون ماسک مورد نیاز مردم در انبارها گلایه کرده و خواستار برخورد قاطع و سریع با اینگونه اقدامات شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ