کد خبر: ۱۴۷۰۰۳
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲

زمان عرضه اولیه
معاون بازار شرکت بورس به بورس پرس خبر داد:

زمان عرضه اولیه "تملت" چهارشنبه یا شنبه است / "زکوثر" هفته بعد/ شانس شستا

معاون بازار شرکت بورس تهران زمان عرضه اولیه ۱۳درصدی تامین سرمایه ملت را چهارشنبه این هفته یا شنبه آینده اعلام کرد و گفت: هفته آینده هم سرمایه گذاری کشاورزی کوثر عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود گودرزی درباره برنامه بورس تهران برای عرضه اولیه شرکت های جدید به بورس پرس گفت : با توجه به تکمیل اطلاعات شرکت تامین سرمایه ملت ، چهارشنبه این هفته یا شنبه آینده 13 درصد سهام آن عرضه اولیه خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا امروز عصر آخرین اقدامات لازم انجام و آگهی عرضه اولیه "تملت" منتشر و چهارشنبه عرضه اولیه شود. در غیر این صورت به شنبه آینده موکول خواهد شد .

این مقام مسئول افزود: در این واگذاری ، 10 درصد سهام این شرکت با سرمایه 700 میلیارد تومانی به عموم و 3 درصد هم به صندوق های سرمایه گذاری تعلق خواهد گرفت . در این میان به دلیل پیش گیری از سرایت کرونا ، مقرر شد جلسه معارفه ایی به صورت آنلاین و از طریق وبینار (Web-based seminar به معنی برگزاری جلسه آنلاین با استفاده از اینترنت و به شکل  زنده، تعاملی و دو طرفه در یک زمان مشخص ) برگزار شود.

گودرزی در پاسخ به این سئوال که آیا تا پایان سال ، شرکت دیگری هم برای عرضه اولیه در بورس تهران آماده شد و احتمال پذیرش و واگذاری غول شستا چقدر است به بورس پرس توضیح داد: هفته آینده هم سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر با سرمایه اسمی 275 میلیارد تومانی عرضه اولیه خواهد شد. به جز این ، بعید به نظر می رسد شرکت دیگری تا قبل از پایان آماده عرضه اولیه شود.

وی ادامه داد: بورس تهران آمادگی واگذاری شستا هم است اما این موضوع به تایید هیات پذیرش و تکمیل اطلاعات مالی توسط هلدینگ بستگی دارد. بنابراین اگر مراحل قانونی و مقدمات لازم طی شود ، سشتا هم آماده عرضه در روزهای پایانی سال خواهد بود که کمی بعید است . در غیر این صورت اوایل سال ، نهایی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ