کد خبر: ۱۴۷۰۶۵
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴

نخستین عرضه بلوکی سال آینده  اعلام شد/ بلوک ۶۵.۷ درصدی برای دومین بار
با بیش از ۱.۷ برابر قیمت تابلو :

نخستین عرضه بلوکی سال آینده اعلام شد/ بلوک ۶۵.۷ درصدی برای دومین بار

نخستین عرضه بلوکی سال آینده مشخص و مقرر شد بانک صنعت و معدن برای دومین بار بلوک ۶۵.۷ درصدی سرمایه گذاری آتیه دماوند را با بیش از ۱.۷ برابر قیمت تابلو واگذار کند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین عرضه بلوکی سال آینده مشخص و مقرر شد بانک صنعت و معدن بلوک ۶۵.۷۴ درصدی سرمایه گذاری آتیه دماوند را برای دومین مرتبه بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی روانه میز فروش بورس تهران کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

براساس این گزارش، پیش از هم ۹ شهریور سال جاری این بلوک به قیمت پایه هر سهم 589 تومان روانه میز فروش شده بود.

به این ترتیب، مقرر شده بیش از دو میلیارد و ۹۵۸ میلیون سهم "واتی" یکشنبه ۲۴ فروردین سال آینده از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۲۵۰۶ ریال (۱.۷ برابر قیمت فعلی سهم در تابلو) ارزش پایه کل ۳.۶۹ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین خریدار در صورت تمایل به خرید نقد موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.

در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم بصورت نقد و شرایطی داشته باشد باید ۳۰ درصد از ارزش کل معامله را بصورت نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری بعد از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند و الباقی ۷۰ درصد ارزش معامله را در قالب ۱۰ قسط مساوی با فاصله ۶ ماهه با نرخ سود سالانه ۱۵ درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ