کد خبر: ۱۴۷۱۷۵
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸

بانک مرکزی با افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی
خبر مهم برای بورس:

بانک مرکزی با افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی "وپارس"موافقت کرد/راه باز دیگر بانکها

بانک مرکزی با افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی بانک پارسیان از تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کرد تا راه برای دیگر بانک های متقاضی مانند بانک ملت فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی برخی بانک ها از ماه ها پیش برنامه افزایش سرمایه از تحدید ارزیابی دارایی را داشتند که بانک مرکزی ، شرط و شروطی را برای این تصمیم گذاشته و موافقتی هم در کار نبود اما با صدور مجوز برای بانک پارسیان آن هم بعد از 5 ماه ، راه برای دیگر بانک ها مانند بانک ملت و... باز شد.

به این ترتیب ، بانک پارسیان زمان برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کرده که ساعت 10 چهارشنبه 28 اسفند در ساختمان مرکزی واقع در خیابان زرافشان غربی تشکیل خواهد شد. همچنین این بانک ساعت 11 همان روز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری می کند.

براین اساس، "وپارس" تاکنون مجوز افزایش سرمایه 580 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از سازمان بورس را دریافت نکرده اما با مجوز بانک مرکزی به نظر می رسد به زودی مجوز صادر شود 

بنابراین گزارش، بانک پارسیان درصورت موافقت سازمان بورس می تواند سرمایه فعلی را از 2.3 به 16.1 هزار میلیارد تومان می رساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و خروج از زیان شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» رضا کیان | ساعت ۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
پاسخ
بانک صادرات هم به زودی از افزایش سرمایه خودش خبر میده.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ