کد خبر: ۱۴۷۱۸۵
۰:۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸

چند عرضه اولیه تا پایان سال / فعالیت در بازار سهام شغل دوم نیست
مدیرعامل فرابورس اعلام کرد:

چند عرضه اولیه تا پایان سال / فعالیت در بازار سهام شغل دوم نیست

مدیرعامل فرابورس با اعلام چند عرضه اولیه تا پایان سال گفت: تازه واردین نباید فعالیت در بازار سهام را به معنای شغل دوم بدانند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر هامونی درباره شرایط حاکم بر بازار سرمایه و برنامه فرابورس برای عرضه اولیه سهام تا پایان سال جاری به صدا و سیما گفت: با توجه به موج نقدینگی بازار سرمایه عرضه‌های اولیه مناسبی در هفته‌های آتی مانند پتروشیمی اریا ساسول، شرکت‌های زیر مجموعه شستا، صباتامین و شرکت‌های دانش بنیان انجام خواهد شد .

وی ادامه داد: افراد جدیدی که تازه وارد بازار سرمایه می‌شوند باید دارای تخصص لازم بوده و ورود به بازار سرمایه را به عنوان شغل دوم در نظر نگیرند. در این میان بازار با توجه به زیرساخت ها، مدیریت می‌ شود اما افراد باید به سطحی از سواد مالی کافی برسند و وقت و آگاهی کافی برای حضور در بورس داشته باشند.

هامونی افزود: مردم باید از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری وارد بازار شوند و ضمن عدم اعتماد به فضای مجازی از متخصصین دارای مجوز سازمان بورس استفاده و مشاوره بگیرند. همچنین باید فرهنگ سهامداری گسترش یابد و از این بازار ثروت افرینی ایحاد کرد و با نگاه بلند مدت و با کمک دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان بورس بهترین فرصت برای همه و برای اقتصاد ایران رقم زده شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ