کد خبر: ۱۴۷۲۵۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

محدوده قیمت و سهمیه هر کد عرضه اولیه ۱۵ درصدی فردا مشخص شد
در بورس تهران:

محدوده قیمت و سهمیه هر کد عرضه اولیه ۱۵ درصدی فردا مشخص شد

محدوده قیمت و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی عرضه اولیه فردا چهارشنبه و مربوط به ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس از عرضه اولیه 15 درصدی سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برای چهارشنبه این هفته 21 اسفند خبر داده بود که با انتشار اطلاعیه عرضه این وعده محقق و جزییات واگذاری مشخص شد.

براین اساس، مقرر شده 15 درصد از سهام "زکوثر" شامل 415 میلیون و 500 هزار سهم با محدوده قیمتی 1245 تا 1312 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم بورس عرضه اولیه شود . همچنین صندوق سرمایه گذاری گنجینه رفاه، صندوق سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون و صندوق سرمایه گذاری نگین رفاه متعهدین خرید و سقف تعهد خرید 50 درصد سهام قابل عرضه است.

تعداد 330 میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و حدود 82 میلیون و 500 هزار سهم نیز صرفاً به صندوق‌های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه 24 اسفند به قیمت کشف شده در روز عرضه اختصاص خواهد یافت که ساز و کار عملیاتی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

طبق بررسی های بورس پرس، "زکوثر" از 30 بهمن به‌عنوان پانصد و سی و پنجمین شرکت بورسی در ﺑﺨﺶ کشاورزی و ﮔﺮوه پرورش حیوانات و در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شده و خرداد سال 1362 به نام شرکت تصویران به ثبت رسیده و مهر سال 81 به سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تغییر نام داده است.

شرکت سازمان اقتصادی کوثر با مالکیت 98.5 درصدی ، صاحب این شرکت با سرمایه اسمی 275 میلیارد تومانی بوده که دارای 117 نیروی انسانی است.

شرکت های مرغ مادیر دیزباد با 100 درصد سهم، مرغ اجداد زربال، مرغک، اجداد سپیدان کوثر، شیمی دارو کوثر، آبزی اکسیر کوثر، کشت و صنعت اشراق، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر و پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا هر کدام با 99.9 درصد سهم، تولید گوشت مرغ ماهان با 89.4 درصد، کشت و صنعت شریف آباد با 85.9 درصد سهم، خوراک دام پارس با 52 درصد سهم و پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه با تعلق 99.9 درصد سهام به شرکت مرغک، جزو شرکت های تابعه "زکوثر" بشمار می آیند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ