کد خبر: ۱۴۷۲۵۵
۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

دومین تلاش
با قیمت بیش از ۱.۶ برابری تابلو و در سال آینده انجام می شود:

دومین تلاش "وامید" برای فروش "وسپه" این بار با بلوک ۱۵ درصدی

سرمایه گذاری امید این بار شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۵ درصدی سهام سرمایه گذاری سپه را بیش از ۱.۶ برابر قیمت تابلو اعلام کرد که در سال آینده انجام می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری امید درحالی 8 مرداد بلوک 66.4 درصدی سرمایه گذاری سپه را روانه میز فروش کرده بود تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود اما به دلیل عدم وجود خریدار در این واگذاری ناکام ماند.

براین اساس، این هلدینگ این بار در نظر دارد بلوک 15 درصدی سهام این شرکت را بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی در بورس تهران عرضه کند. مقرر شده یک میلیارد و سه میلیون و 650 هزار سهم در نماد "وسپه" روز یکشنبه 31 فروردین ماه از طریق کارگزاری بانک سپه به فروش برسد.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 8663 ریال (بیش از 1.6 برابر قیمت فعلی تابلو)و قیمت پایه کل 869.4 میلیارد تومان تعیین شده است. در صورت انجام معامله بصورت نقد خریدار باید کل ثمن معامله را حداکثر در مدت 2 روز کاری بعد از انجام معامله پرداخت کند.

در صورت انجام معامله بصورت شرایطی، قطعیت معامله حداکثر ظرف مدت 14 روز کاری پس از انجام معامله مشروط به پرداخت ثمن نقدی معامله معادل 10 درصد ارزش معامله و الباقی 90 درصد طی یک فقره چک به تاریخ 15 روز کاری پس از انجام معامله و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای، تکمیل و امضای قرارداد و وکالت نامه خواهد بود.

بابت تضمین پرداخت مانده ثمن اقساطی، خریدار یا خریداران باید به میزان ارزش 100 درصد سهام عرضه شده ،سهام شرکت مورد معامله را به نفع فروشنده از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به وثیقه گذارند که پس از تسویه کامل، رفع توثیق خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ