کد خبر: ۱۴۷۲۶۶
۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

برنامه بانک آماده افزایش سرمایه جذاب برای فروش بلوک ۷۰.۴ درصدی
در آخرین روز سال انجام می شود:

برنامه بانک آماده افزایش سرمایه جذاب برای فروش بلوک ۷۰.۴ درصدی

بانک پارسیان که برنامه افزایش سرمایه۵۸۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در آخرین روز کاری سال دارد فروشنده بلوک ۷۰.۴ درصدی زیرمجموعه از طریق مزایده شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان که چهارشنبه آینده ( آخرین روز کاری سال ) در مورد افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تصمیم گیری خواهد کرد ، بلوک ۷۰.۴۰ درصدی سرمایه گذاری پارسیان را به هم مزایده گذاشت .

براین اساس، مقرر شده در همان روز برگزاری مجمع فوق العاده ، بیش از دو میلیارد و ۴۷۳ میلیون سهم این شرکت به صورت ۵۰ درصد نقد و الباقی طی اقساط دو ساله به بالاترین قیمت پیشنهادی روانه میز فروش شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا ۲۸ اسفند می توانند با مراجعه به مدیریت امور شرکت ها، مجامع و سرمایه گذاری به ادارات مرکزی بانک پارسیان طبقه ۶ واقع در خیابان زرافشان غربی مراجعه کنند.

براساس این گزارش، "وپارس" بیش از این نیز اقدام به مزایده ۱۰۰ درصد از سهام شرکت ۵۰۰ میلیارد تومانی گروه مالی پارسیان  (مالک ۱۰۰ تا ۲۰ درصدی ۱۰ شرکت بزرگ و کوچک ) کرده که فردا نتیجه آن مشخص خواهد شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» نجفی | ساعت ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
پاسخ
این مزایده ها در پایان هر سال انجام میشود و هیچوقت مشتری هم ندارد و صرفه جهت رفع بند گزارش و تکلیف بانک مرکزی جهت فروش سرمایه گذاری های بانکها می باشد و بس. همه بانکها این برنامه را جهت رفع تکلیف دارند. جدی نگیرید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ