کد خبر: ۱۴۷۳۰۸
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

توقف نماد دو زیرمجموعه
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف نماد دو زیرمجموعه "خودرو" و چهار شرکت + مهلت آخر دو حق تقدم

در پایان معاملات امروز، نماد دو زیرمجموعه ایران خودرو و چهار شرکت مثبت و منفی برای مجمع سالانه، فوق العاده و عادی بطور فوق العاده بسته می شود و مهلت آخر دو سهم حق تقدم است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های سیمان مازندران برای مجمع سالانه، قطعات اتومبیل ایران، بیمه دانا و نیرو محرکه برای مجمع فوق العاده، بیمه ما و سرمایه گذاری ساختمانی ایران برای مجمع عادی بطور فوق العاده متوقف می شود.

بر این اساس، "سمازن" برای تصویب صورت های مالی منتهی به آذر سال جاری، "ختوقا، خمحرکه، دانا" برای افزایش سرمایه 499، 889 و 167 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات سهامداران و آورده نقدی، "ما، وساخت" برای انتخاب اعضای هیات‌ مدیره و تصویب صورت های مالی منتهی به شهریور سال جاری، یکشنبه هفته آینده تصمیم گیری می کنند.

همچنین پذیره نویسی سهام حق تقدم فولاد کاوه جنوب کیش و سرمایه گذاری صنعت بیمه به پایان می رسد."کاوه، وبیمه" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 38 و 167 درصدی در مجمع فوق العاده 28 آبان و 10 دی ماه، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته کرده اند.

بنابراین گزارش، در جریان معاملات سه شنبه " کاوه، وساخت، دانا، سمازن" به ترتیب با افت 4.9، 4.8 و 2.2 درصدی و اندک قیمت و صف فروش، "ختوقا، خمحرکه " با رشد 4.6 و 3.6 درصدی قیمت و صف خرید و بیمه ما با افت اندک و سرمایه گذاری صنعت بیمه با رشد اندک قیمت روبرو شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ