کد خبر: ۱۴۷۳۱۴
۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

بورس کالا پیشنهاد داد: افزایش عرضه پتروشیمی ها برای کمک به کنترل کرونا

بورس کالا پیشنهاد داد: افزایش عرضه پتروشیمی ها برای کمک به کنترل کرونا

بورس کالا با ارایه پیشنهاداتی به دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی، وزارت صنعت و انجمن ملی پلیمر و با هدف کنترل کرونا ، خواهان افزایش عرضه پتروشیمی ها شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاون عملیات و نظارت بر بازار شرکت بورس کالا در نامه‌ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی، معاون مدیر کل صنایع غیرفلزی وزارت صنعت و رئیس هیات مدیره انجمن ملی پلیمر ایران با ارایه پیشنهاداتی ، اعلام کرد: با توجه به بسیج عمومی در مقابله با بیماری کرونا و ضرورت پیش‌بینی‌ها در هر بخش مدیریتی برای همراهی با این حرکت و پیرو مذاکرات حضوری و تلفنی پیشنهادات زیر جهت کمک به مدیریت مناسب تر این بحران تقدیم می شود:

1. با توجه به لزوم سرعت عمل و انعطاف‌پذیری در اقدامات اجرایی و پیگیری و با توجه به مسئولیت‌پذیری و اقداماتی که تا این تاریخ توسط انجمن ملی پلیمر ایران انجام شده ، پیشنهاد می شود کلیه اقدامات در قالب کارگروهی با محوریت این انجمن به انجام رسد.

2. با توجه به اینکه انجمن ملی پلیمر ایران پیگیر تامین نیاز واحدهای تامین کننده شبکه رسمی توزیع اقلام مصرفی مرتبط با کنترل این بیماری است در صورت اعلام فهرست خریداران مواد اولیه این اقلام (اعم از اقلام مصرفی ماسک و لباس‌های یکبار مصرف و ظروف بسته‌بندی) توسط انجمن و نیاز به اصلاح مثبت یا منفی سهمیه‌ها توسط وزارت صمت و یا به‌صورت عرضه خاص در بورس در اسرع وقت اقدام لازم به عمل خواهد آمد. گزارش های نظارتی این روند (تولید و توزیع) توسط انجمن ارائه خواهد شد.

3. با توجه به افزایش شدید تقاضا در مواد اولیه مرتبط،لازم است نسبت به افزایش عرضه پتروشیمی ها (حسب درخواست و نظر انجمن ملی) پیگیری لازم توسط آن دفتر انجام شود.

فهرست پیشنهادی این اقلام : انواع گریدهای PP اسپان باند شامل  - S 546 ، -S565، -R552، Z 30S، L 510

کاستیک سودا جهت واحدهای شوینده (قبلا با پیگیری آن دفتر افزایش عرضه به دو برابر انجام شده ولی ممکن است نیاز به افزایش عرضه مجدد داشته باشد)

گرید های پلی اتیلن سنگین بادی خصوصا 3BL

PET-BG خصوصا گریدهای 700

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ