کد خبر: ۱۴۷۳۲۵
۱۰:۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

زمان سفارش گیری و شرایط خرید عرضه اولیه ۱۵ درصدی
برای امروز :

زمان سفارش گیری و شرایط خرید عرضه اولیه ۱۵ درصدی "زکوثر" اعلام شد

شرایط خرید امروز ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر اعلام شد که ساعت ۱۰ الی ۱۳:۱۵ زمان سفارش گیری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی و تا ساعاتی دیگر 15 درصد از سهام سرمایه گذاری کشاورزی کوثر عرضه اولیه و طی آن 415 میلیون و 500 هزار سهم با محدوده قیمتی 1245 تا 1312 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران با اعلام زمان سفارش گیری سهام "زکوثر" از ساعت 10 الی 13:15 ، شرایط خرید سهام بیست و سومین شرکت جدید سال را اعلام کرد:

1) دوره ثبت سفارش ازساعت 10 لغایت ساعت 13:15 است و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

2) سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 400 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

3) ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 12450 و سقف قیمت 13120 ریال است) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

4) پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران و فرابورس مصوب 14 دی سال 95 خواهد بود.

5) صندوق های سرمایه گذاری می توانند در روز شنبه 24 اسفند بر اساس زمان بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده برای هر صندوق در نماد"زکوثر4" اقدام کنند. ضمنا ورود سفارش های خرید صندوق های سرمایه گذاری فقط از طریق یک کارگزاری امکان پذیر است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ