کد خبر: ۱۴۷۳۶۵
۹:۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳

حسابرس

حسابرس "وپارس" افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی از تجدید ارزیابی را تایید کرد

با اظهار نظر حسابرس و بارزس قانونی بانک پارسیان، افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی این بانک بورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی بلامانع و تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی موافقت هفته گذشته بانک مرکزی با افزایش سرمایه 580 درصدی بانک پارسیان از تجدید ارزیابی دارایی ها، اظهار نظر حسابرس در مورد این برنامه در سامانه کدال منتشر شد تا گام مهمی در مسیر تجدید ارزیابی دارایی های این بانک بورسی برداشته شود.

براساس این گزارش، طبق نظر رسمی حسابرس و بارزس قانونی شرکت ، افزایش سرمایه 580 درصدی "وپارس" از محل مازاد تجدید ارزیابی بلامانع است.

بانک پارسیان زمان برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کرده که ساعت 10 چهارشنبه 28 اسفند در ساختمان مرکزی واقع در خیابان زرافشان غربی تشکیل خواهد شد. همچنین این بانک ساعت 11 همان روز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری می کند.

به این ترتیب، تنها گام باقی مانده برای افزایش سرمایه "وپارس"، تایید سازمان بورس و صدور مجوز است که انتظار می رود طی روزهای آینده نتیجه مشخص و گام نهایی افزایش سرمایه از 2.3 به بیش از 16.1 هزار میلیارد تومان انجام شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ