کد خبر: ۱۴۷۴۴۳
۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵

ساعات کار ادارات پایتخت تغییر نمی‌کند/ افزایش زمان کار چند گروه
استاندار تهران :

ساعات کار ادارات پایتخت تغییر نمی‌کند/ افزایش زمان کار چند گروه

استاندار تهران گفت: تغییری در ساعات کار ادارات تهران صورت نخواهد گرفت و تمامی مشاغلی که با تامین مایحتاج مردم در ارتباط است همچنان مشغول فعالیت خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: تغییری در ساعات کار ادارات تهران طی روز‌های آینده صورت نخواهد گرفت و ساعات کاری تمامی مشاغلی که فعالیت‌ها آن‌ها با تامین مایحتاج مردم در ارتباط است نظیر نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند تا تراکم جمعیت به حداقل برسد.

وی افزود: واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده، ماسک،دستکش و سایر اقلام بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته و در سه نوبت کاری همچنان مشغول فعالیت خواهند بود.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی با انتشار اخبار کذب آرامش مردم را خدشه دار می‌کنند. هیچ گاه قرنطینه شهر‌ها از جمله تهران مطرح نبوده و پلیس فتا با این افراد برخورد خواهد کرد. با توجه به اقداماتی که از قبل انجام شده مایحتاج عمومی و اقلام اساسی مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد و در انبار‌ها ذخیره‌ شده تا در اختیار مردم قرار داده شود.

محسنی بندپی گفت: در ۱۴ مبادی خروجی و وروی تهران امکانات تب سنجی و غربالگری افراد به کمک نیروی انتظامی، راهداری و دانشگاه علوم پزشکی  فراهم شده تا نسبت به شناسایی افراد مشکوک به کرونا ویروس و قرنطینه آن‌ها اقدام شود. این امکان فراهم شده تا ۱۵ گروه از جمله کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، زنان باردار و افراد بالای ۵۰ سال و کسانی که امکان دورکاری دارند در محل کار حضور پیدا نکنند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ