کد خبر: ۱۴۷۴۶۳
۱۶:۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵

وزیر راه به روحانی گزارش داد: کاهش ۲۵درصدی تردد در جاده‌ها و وضعیت مرزها

وزیر راه به روحانی گزارش داد: کاهش ۲۵درصدی تردد در جاده‌ها و وضعیت مرزها

وزیر راه طی گزارشی به رئیس‌جمهور از کاهش ۲۵درصدی تردد در جاده‌ها خبر داد و درباره آخرین وضعیت مرزها و تبادلات تجاری و پروازهای بین‌المللی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اسلامی طی گزارشی به حسن روحانی، درباره آخرین وضعیت مرزها و تبادلات تجاری با کشورهای همسایه، پروازهای بین‌المللی و وضعیت تردد در جاده‌ها  اعلام کرد: طبق آمارهای اعلام‌ شده تردد در جاده‌های کشور با کاهش 25 درصدی مواجه بوده و تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت در حوزه‌های حمل‌ونقل، ایستگاه‌های راه‌آهن، فرودگاه‌ها، بنادر و پایانه‌های بار و مسافر یه طور کامل اجرا می شود.

وی افزود: پروازهای بین‌المللی با محوریت جابه‌جایی کالاهای ضروری به‌ویژه اقلام دارویی و تجهیزات مورد نیاز وزارت بهداشت به اقصی نقاط کشور توسط هواپیماهای داخلی و خارجی براساس توافقات صورت‌گرفته با چند کشور اروپایی انجام می‌شود. همچنین تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در کلیه بنادر یرای تأمین کالاهای اساسی و حمل آن به تمام نقاط بدون وقفه در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق آمارهای اعلام‌شده تردد در جاده‌های کشور با کاهش 25درصدی مواجه بوده به طوری که در استان‌های اصفهان 27 ، مازندران 36 و گیلان 40 درصد کاهش داشته است.

اسلامی گفت: با گزارش‌های ارائه شده رئیس جمهور ضمن قدردانی از زحمات جامعه حمل‌ونقل بر کنترل موازین و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ