کد خبر: ۱۴۷۴۸۹
۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

بهبود حال دو معاون روحانی و نماینده مجلس / شرایط ویژه خوزستان

بهبود حال دو معاون روحانی و نماینده مجلس / شرایط ویژه خوزستان

وضعیت معاون اول رئیس جمهور ، معصومه ابتکار، نماینده تهران در مجلس بهبود یافت اما عضو مجلس خبرگان رهبری به بیماری کرونا مبتلا و همه ورودی‌های استان خوزستان بسته شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسحاق جهانگیری از شنبه 10 اسفندبا مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاینه پزشک به استراحت و درمان در منزل توصیه شد و پس از دوهفته با آزمایش منفی کرونا از دیروز با بهبودی کامل به محل کار برگشت.

علاوه بر این معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس قادر به بازگشت به محل کار بهبودی بیماری خبر دادند اما آیت‌الله بطحایی گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری به بیماری کرونا مبتلا و با حالی نامساعد در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شد. است.

در این میان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اعلام کرد برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان‌های این استان ممنوع و همه ورودی‌های استان به صورت کامل بسته شد و بازارها و مراکز خرید به استثنای سوپرمارکت‌ها, قصابی‌ها، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها تعطیل مطلق خواهند بود. ادارات نیز به جز دستگاه‌های خدماتی از روز دوشنبه تا نیمه فروردین تعطیل خواهند بود. پروازهای مسافری به فرودگاه‌های استان کاهش داشته و قرار است برای تعطیلی فرودگاه تصمیم‌گیری شود.

همچنین پلیس راهور از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد و اعلام کرد: مردم می‌توانند خدمات مربوط به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول کنند.

راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران هم در واکنش به به رفتار مردم بریتانیا و هجوم به فروشگاه‌ها با انتشار تصویری از قفسه‌های دستمال توالت در فروشگاهی در توییتر اعلام کرد:  خرید امروز در تهران. همان چیزی که شما نگران بودید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ