کد خبر: ۱۴۷۵۴۳
۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

دو روش جمع آوری منابع مورد نیاز تحقیق و درمان کرونا در بازارسرمایه

دو روش جمع آوری منابع مورد نیاز تحقیق و درمان کرونا در بازارسرمایه

جمع آوری منابع مالی مورد نیاز برای پیشگیری ، درمان و تحقیق ویروس کرونا از طریق دو روش در بازار سرمایه شروع شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرابورس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در نظر دارد منابع مورد نیاز جهت پیشگیری، درمان و تحقیق کرونا ویروس را از طریق بازار سهام جمع آوری کند.

متقاضی این طرح وزارت بهداشت و عامل آن فرابورس است و از سهامداران درخواست شده ضمن اهدای وجوه با خرید گواهی نیکوکاری از طریق سامانه معاملاتی از این طرح ملی حمایت کنند.

در این راستا دو نماد "کرونا1" و "کرونا2" بازگشایی شده که در نماد "کرونا1" اصل و منافع حاصل از مبالغ تامین شده به متقاضی اهدا و جهت امور فوق مصرف می‌شود.

در نماد "کرونا2" نیز مبالغ تامین شده توسط تامین سرمایه نوین(امین) سرمایه‌گذاری شده و منافع حاصل از آن به متقاضی اهدا و جهت امور مصرف می‌شود. در این روش اصل مبلغ تامین شده با درخواست تامین کنندگان قابل بازگشت است.

مدت جمع آوری وجوه از 27 اسفند تا 31 فروردین بوده و ارزش اسمی هر ورقه گواهی نیکوکاری 1000 تومان است. کارمزد کلیه ارکان از قبیل سازمان بورس، عامل، متقاضی، امین، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، شرکت مدیریت فناوری بورس و کارگزاران طبق مصوبه هیات مدیره سازمان صفر است و هیچگونه هزینه بابت حمایت از این طرح از تامین کنندگان دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ