کد خبر: ۱۴۷۷۹۰
۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱/۹

مردم ۲۴ استان تا سه شنبه شاهد باران هستند / سیلاب در چند استان
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت منابع آب:

مردم ۲۴ استان تا سه شنبه شاهد باران هستند / سیلاب در چند استان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت منابع آب گفت: مردم ۲۴ استان تا سه شنبه شاهد بارندگی هستند و وضعیت چند استان از جمله هرمزگان و کرمان ، سیلابی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیف الله آقابیگی درباره آخرین پیش بینی از وضعیت جوی ایران به ایرنا اعلام کرد: مردم ۲۴ استان از دیروز تا سه شنبه این هفته ، شاهد بارش خواهند شد که در برخی از این استان ها میزان بارش بیش از پیش بینی ها خواهد بود. در این رابطه جلسه ایی در ستاد سیلاب وزارت نیرو برگزار و اقدامات متعددی در دستور کار قرار گرفت و برای مسوولان استان ها ارسال شد.

وی ادامه داد: ساماندهی صد کیلومتر از رودخانه های اولویت دار در حال انجام است تا بتوان از سیلاب های احتمالی به راحتی عبور کرد. مناطق شمالی استان هرمزگان بارش بیشتری را دریافت خواهد کرد. این استان به دلیل بارش ها و سیلاب قبلی دارای درصد بالاتر رطوبت است که احتمال وقوع سیل در این استان را بیشتر خواهد کرد.

آقابیگی افزود: استان کرمان نیز به دلیل بارش بیشتر با سیلاب روبرو خواهد شد. علاوه بر آن استان های کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، جنوب فارس، خوزستان به خصوص مناطق شمالی شاهد بارش های بیشتر خواهند بود. مناطق مرکزی استان سیستان و بلوچستان بارش های قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان های کرمانشاه، ایلام در غرب و شمال عربی، خراسان های شمالی، جنوبی و  رضوی مشمول این بارش ها خواهند شد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ