کد خبر: ۱۴۷۸۰۰
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱/۹

دلایل خروج هلدینگ آماده پذیرش در بورس از زیاندهی و تاکید بر حفظ سوددهی
تحلیل نماینده مجلس از :

دلایل خروج هلدینگ آماده پذیرش در بورس از زیاندهی و تاکید بر حفظ سوددهی

نماینده مجلس با اشاره به عوامل مهم نجات شستا از زیاندهی گفت : در صورت عدم حفظ سوددهی این هلدینگ آماده پذیرش در بورس ، مشکلات جدی در پرداخت مستمری‌ها رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ساری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هلدینگ آماده پذیرش در بورس اعلام کرد: سال گذشته در مجلس شاهد عبور شرکت های زیر مجموعه شستا از مرحله زیان دهی و ورود آنها به مرحله سوددهی بودیم.

تغییرات مدیریتی و جوانگرایی همراه با شفافیت بیشتر سبب شد تا امروز شاهد وضعیت مطلوب شرکت های شستا باشیم. مقاومت مدیریت این مجموعه در عدم بکارگیری از افراد ضعیف و ناتوان که با لابی به دنبال جایگاه بودند و بهره گیری از مدیریت دانش محور و تاکید بر بومی گزینی که از برنامه های وزیر تعاون در روز رای اعتماد در مجلس نیز بود از اصلی ترین عواملی است که شستا را نجات داد.

علاوه بر حرکت بر مدار شفافیت، ادامه مسیر فعلی مدیریتی شستا در کاهش هزینه ها، ساماندهی شرکت‌ها و اصلاح روند مدیریتی شرکت‌های تابعه آن باید ادامه پیدا کند. اگر نتوانیم وضع سودده فعلی را حفظ کنیم در سال های آینده با مشکلات جدی در زمینه پرداخت مستمری‌ها مواجه می شویم.

شستا از وضعیتی که برخی شرکت‌های آن حتی توان پرداخت حقوق نیروها را نداشتند به وضعیتی رسیده که امروز به یک سازمان اقتصادی سود ده تبدیل شده و این اتفاقی بسیار مثبت و جهشی مطلوب برای سازمان تامین اجتماعی و کل زیرساخت‌های رفاهی جامعه است بنابراین نباید با حرکت اشتباه و با تصمیم گیری نادرست تمام تلاش یکساله یک مجموعه را از بین برد و به گذشته بازگشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ