کد خبر: ۱۴۷۸۲۶
۰:۵ - ۱۳۹۹/۱/۱۰

رانت OMS ها و کارگزاران در خرید سهام دارای صف خرید و قبل از ۸:۳۰ تکذیب شد
مدیر نظارت بر بورس ها به بورس پرس اعلام کرد:

رانت OMS ها و کارگزاران در خرید سهام دارای صف خرید و قبل از ۸:۳۰ تکذیب شد

مدیر نظارت بر بورس ها ادعای وجود رانت در خرید سهام تازه وارد یا دارای صف خرید از طریق ارسال سفارش قبل از ساعت ۸:۳۰ توسط شرکت های خدمات آنلاین و کارگزاری ها را رد کرد و توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن خدابخش درباره ادعای برخی مبنی بر وجود رانت در خرید سهام شرکت های تازه وارد یا دارای صف خرید از طریق ارایه سفارش قبل از ساعت 8:30 توسط شرکت های خدمات آنلاین و کارگزاری ها و شناسایی سودهای حیرت آور هزار میلیاردتومانی در سال گذشته به بورس پرس توضیح داد: به هیچ وجه ممکن ، ارسال سفارش به هسته معاملات برای هیچ شرکت کارگزاری یا شرکت های ارایه خدمات آنلاین ( OMS) تا قبل از ساعت ۸.۳۰ وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون طی چند نوبت این ادعای مطروحه و عجیب ، مورد بررسی قرار گرفته که آیا امکان سفارش سرخطی و قبل از شروع پیش گشایش و ارایه سفارش ها در ساعت 8:30 وجود دارد یا خیر؟ در این بررسی ها ، همه موارد متفاوت بودند .

به گفته خدابخش ، حتی در صورت دریافت سفارش قبل از ساعت 8:30 دقیقه توسط شرکت های OMS ، امکان ارسال درخواست به هسته معاملات فقط بعد از ساعت 8:30 وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهدی | ساعت ۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱/۱۰
3
0
پاسخ
برنامه نویسان OMS با شناختی که از ضعف های آن دارند همواره می توانند نسبت به دیگران جلوتر باشند. این مسئله چیزی نیست که با یک تکذیبیه بشود نادیده گرفت.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ