کد خبر: ۱۴۷۸۴۹
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱/۱۰

پیش‌ بینی بارش گسترده باران و برف دو روزه در سراسر کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌ بینی بارش گسترده باران و برف دو روزه در سراسر کشور

سازمان هواشناسی از بارش گسترده باران و برف طی امروز و فردا در اکثر استان‌ها و ورود سامانه بارشی جدید در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز سامانه بارشی در اکثر مناطق فعال بوده و در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،شمال و شرق خوزستان، شمال بوشهر،فارس، شمال و غرب هرمزگان، جزایر خلیج‌فارس، نیمه غربی کرمان بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت.

فردا با تداوم بارش ها به‌ تدریج در بعدازظهر از فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کاسته شده و با شدت بیشتری در جنوب کرمان،شمال و شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،خراسان رضوی، خراسان شمالی شرق یزد، غرب کردستان و لرستان ادامه خواهد داشت.

روز سه شنبه در شمال شرق و شرق،شرق سواحل ریای خزر،دامنه‌های البرز شرقی در سمنان بارش باران گاهی رعد و برف و وزش باد پیش بینی شده و در بعدازظهر سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب  واردشده و بارش باران گاهی رعدوبرق در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و بارش پراکنده در غرب و جنوب غرب را به همراه خواهد داشت.

سامانه بارشی روز پنجشنبه در نوار شمالی و بخش‌هایی از جنوب غرب،جنوب، و شرق  و جمعه در نیمه شمالی فعال است که در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ