کد خبر: ۱۴۷۸۵۳
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱/۱۰

برگزاری همه مجامع شرکت‌های بورسی برای سه ماه به تعویق افتاد
جامعه‌ حسابداران رسمی ایران :

برگزاری همه مجامع شرکت‌های بورسی برای سه ماه به تعویق افتاد

جامعه‌ حسابداران رسمی ایران از تعویق سه‌ماهه‌ برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شرکت‌های بورسی و رایزنی برای تعویق مجامع سایر شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی اکثر شرکت های دارای برنامه برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده از اسفند سال گذشته با شیوع کرونا اقدام به لغو مجمع یا برگزاری محدود و آنلاین کرده اند که جامعه‌ حسابداران رسمی ایران از تعویق سه‌ماهه‌ مجامع خبر داد.

براساس این گزارش، این نهاد حرفه ایی اعلام کرد: در راستای همراهی لازم در مبارزه با بیماری کرونا، حفاظت از سرمایه‌های انسانی حرفه و نیز انجام با کیفیت حسابرسی و حفظ منافع عمومی، پیشنهادهایی به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و پیگیر دریافت مصوبات است .

در مرحله‌ نخست با پیشنهاد جامعه‌ حسابداران رسمی ایران در خصوص تمدید تعویق سه‌ماهه‌ مجامع عمومی شرکت‌های بورسی موافقت به عمل آمده است.

در خصوص مجامع سایر شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی نیز رایزنی‌هایی در دست انجام است و به محض وصول مستندات مربوط اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» غلامعلی ماشینچی | ساعت ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱/۱۲
2
0
پاسخ
سلام اگر مجامع لغو ویا بتعویق افتاده چرا هیچگونه اطلاعی به سهامداران ندادن وتسکیل مجمع بصورت آنلاین چه ایرادی داشت بازم اگر این خبر صحت داشته باشد نشان از بلاتکلیفی مدیران سازمان دارد که با هر پیشنهادی موافقت میکند و احتمالا از عواقبی که میتواند پیش بیاورد بی اطلاع ویا بی تفاوت هستند سوالی که در ذهن میاید که آیا منافع گروهی بخطر افتاده بود که تصمیم جهان سومی گرفتیم
» ناشناس | ساعت ۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱/۱۳
1
0
پاسخ
تصمیم به تعویق مجامع نمیتواند تصمیم جامعی باشد بدلیل کرونا یا بهرنوع وقایع گذرای دیگری مثل ان جا دارد تجدید نظر کنند
» موسوی | ساعت ۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱/۱۳
1
0
پاسخ
ایا به دلیل تصادف در اتوبان , اتوبان بسته میشود یا کماکان تردد در مسیر انجام شده و موانع رفع میشود توجیه برای تعویق مجامع شرکتهای بورسی وجود ندارد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ