کد خبر: ۱۴۷۸۸۰
۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱/۱۱

رکورد جدید ذوب آهن در تولید ، فروش و صادرات / اعلام بزرگترین مشکل
مدیرعامل مطرح کرد:

رکورد جدید ذوب آهن در تولید ، فروش و صادرات / اعلام بزرگترین مشکل

مدیرعامل ذوب آهن از ثبت رکورد در تولید، فروش و صادرات طی سال گذشته، بزرگترین مشکل این شرکت و لزوم حمایت دولت برای تامین سنگ آهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور یزدی زاده گفت: با وجود آنکه در سال گذشته با مشکلات بسیاری مواجه بودیم در بخش تولید با 5 درصد افزایش نسبت به سال 97 به 2.5 میلیون تن تولید چدن رسیدیم که منجر به ثبت رکورد جدیدی در تولید سالانه این شرکت با دوکوره بلند شد و در تاریخ ذوب آهن نیز دومین رکورد تولید سالانه محسوب می شود .

وی افزود: در بخش فروش نیز به لحاظ درآمد و تناژ رکورد زدیم و با 1.2 میلیون تن صادرات در این بخش و به لحاظ درآمدزایی رکورد جدیدی ثبت شد که جزئیات آن پس از افشا در سامانه کدال ، قابل انتشار خواهد بود . بزرگترین مشکل این است که میزان سهم شناور "ذوب" بسیار بالا است و متاسفانه نوسان گیران در این بازار جولان می دهند . البته تا آنجا که موفق به اخذ موافقت هیات مدیره شدیم ، بازارگردانی کردیم و آنچه در توان بود انجام دادیم .

یزدی زاده تصریح کرد: این مجتمع عظیم صنعتی توانایی ، ابزار و ظرفیت لازم برای جهش تولید را دارد . محقق شدن این مهم نیازمند آن است که دولت به اندازه سهم از این شرکت حمایت کند و مواد اولیه به ویژه سنگ آهن را تامین کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ