کد خبر: ۱۴۷۸۹۲
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱/۱۱

انتقاد نماینده اول تهران در مجلس آینده از عملکرد دولت در مهار کرونا

انتقاد نماینده اول تهران در مجلس آینده از عملکرد دولت در مهار کرونا

نماینده اول تهران در مجلس آینده با انتقاد از عملکرد دولت در مهار کرونا گفت: دولت برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست فرصت دارد و می‌تواند به نفع مردم اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدباقر قالیباف شهردار اسبق و نماینده اول تهران در مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد دولت در مهار کرونا در توییتر اعلام کرد: در این مدت تلاش بر این بوده تا با استفاده از ظرفیت های جهادی مردمی برای مدیریت بحران کرونا اقدامات موثر و میدانی کنیم. این وظیفه شهروندی و انسانی هر کسی است که می‌تواند کوچکترین کاری برای کاهش مشکلات مردم انجام دهد.

شیوه روی کار آمدن و کنایه زدن و تعلل و پشت گوش انداختن، ندیدن واقعیت های موجود و در نظر نگرفتن هشدارهای کارشناسان و راهکارهای متخصصین و مسئولین میدانی و سپس با تشدید بحران ها، دست کمک به سوی دیگران دراز کردن و مقصر شمردن سایرین روشی نیست که طبق آن عمل کنیم.

مدیریت ناکارآمد دولت در این سال‌ها بطور فشرده در مدیریت بحران کرونا بار دیگر برای مردم روشن شد. کتمان واقعیت، خوشبینی غیرکارشناسی، جلسات هفته ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت‌های مردمی و عملیاتی در سراسر کشور.

به رغم تمامی موارد فوق با تمام وجود باور دارم همچنان دولت برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست طبق نظر کارشناسان فرصت دارد و می‌تواند به نفع مردم اقدام کند. البته اگر از شیوه رسانه ای ( دوقطبی سازی) دست بکشد و بر مدیریت بحران متمرکز شود.

می توانیم دست به دست هم دهیم و شانه به شانه یکدیگر بر همه مشکلات فائق آییم. فرصت اشتباه نداریم و در برابر هر ظرفیتی که استفاده نمی کنیم مسئولیم. بیایید صلاح مردم را در اولویت قرار دهیم آن وقت همه ظرفیت‌ها برای کمک به پیشبرد تصمیم درست همراه شما خواهند بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ