کد خبر: ۱۴۷۹۲۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۱۲

شایعه واگذاری جزیره کیش تکذیب شد / برخورد پلیس فتا با ناشرین
مدیرعامل منطقه آزاد کیش:

شایعه واگذاری جزیره کیش تکذیب شد / برخورد پلیس فتا با ناشرین

مدیرعامل منطقه آزاد کیش شایعه واگذاری جزیره کیش به چینی ها را برای چندمین بار تکذیب کرد و گفت: با پیگیری پلیس فتا ریشه انتشار این شایعه مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامحسین مظفری درخصوص تکرار شایعه واگذاری جزیره کیش به چینی ها در اینستاگرام اعلام کرد: این شایعه متاسفانه هر چند وقت یک بار در فضای مجازی مطرح می شود و کذب محض است و بطور طبیعی هیچ سندیتی ندارد.

در گذشته این شایعه توسط سخنگوی وزارت خارجه، بنده و معاونین سازمان منطقه آزاد کیش در مقاطع مختلف تکذیب شده است. مطرح شدن شایعه فوق به این علت باعث التهاب می شود چراکه همه مردم ایران به کیش تعلق خاطر دارند و بطور طبیعی از انتشار این شایعه نگران می شوند.

هیچ مذاکره و بحثی درباره واگذاری کیش به مجموعه ای صورت نگرفته و مطمئناً موضوع منتفی است. از پلیس فتا در مرحله قبل درخواست پیگیری شد که مشخص شد توسط یکی از سایت های سلطنت طلب خارجی طراحی شده که هرچند وقت یک بار این شایعه را منتشر می کند.

اکنون دوباره با پلیس فتا پیگیر هستیم که اگر احیاناً افرادی در داخل به این موضوع دامن می زنند برخورد قانونی انجام شود. خوشبختانه امروز کیش بهتر از گذشته و با شرایط شیوع کرونا به توسعه و آینده ای بهتر می اندیشد و به تعبیری به بهشتی برای خانواده ها جهت سرمایه گذاری همراه با امنیت تبدیل شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ