کد خبر: ۱۴۷۹۸۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۱۶

درخواست مشتریان سایپا فقط تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود
تا اطلاع ثانوی :

درخواست مشتریان سایپا فقط تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود

معاون فروش سایپا گفت: پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین کاظمی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، پرسش‌ ها و درخواست‌های آنها تا اطلاع ثانوی صرفاً بصورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.

وی افزود: در اسفند ماه و پس از شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد. هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگی‌های مجاز سایپا بود اما پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان فقط بصورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگویی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

کاظمی ادامه داد: مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست‌های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودرو را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند. همچنین می‌توانند با مراجعه به این آدرس ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن)، درخواست‌های خدمات فروش را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

بنابراین گزارش، مرکز امور مشتریان سایپا ساعات کار را افزایش داده و مشتریان می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش را با این مرکز مطرح کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ