کد خبر: ۱۴۸۰۱۸
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱/۱۶

باران اکثر مناطق تا ۱۹ فروردین ادامه دارد / کاهش تا ۱۲ درجه ایی دمان
کارشناس سازمان هواشناسی :

باران اکثر مناطق تا ۱۹ فروردین ادامه دارد / کاهش تا ۱۲ درجه ایی دمان

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران ،‌ برف و تگرگ در اکثر مناطق و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها تا سه شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریبا گودرزی اعلام کرد: طی امروز تا دوشنبه در شمال غرب،‌ سواحل غربی و مرکزی خزر بارش باران همراه با رعد و برق و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده پیش بینی شده است. روز سه شنبه بارش‌ها در نوار شمالی کشور ادامه می‌یابد. روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر و شمال غرب 8 تا 12 درجه و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

امروز با عبور موجی از روی نوار شمالی علاوه بر شمال شرق و شرق، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده که درمناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف است.

بارش ها برای یکشنبه در شمال شرق، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شرق ادامه دارد که با وزش باد همراه بوده و در شرق و جنوب شرق منجر به خیزش گرد و خاک خواهد شد همچنین در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی با بارش تگرگ همراه خواهد بود. سامانه بعدی دوشنبه وارد کشور خواهد شد.

آسمان تهران امروز بعداز ظهر، ابری، همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید است و بیشینه دما 20 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ