کد خبر: ۱۴۸۰۱۹
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱/۱۶

سهمیه بنزین اردیبهشت‌ برای برخی کارت ها واریز نمی شود
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش:

سهمیه بنزین اردیبهشت‌ برای برخی کارت ها واریز نمی شود

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام ظرفیت ذخیره ۳۶۰ لیتری کارت‌های سوخت گفت: اگر فردی از زمان سهمیه‌بندی استفاده نکرده باشد، سهمیه اردیبهشت‌ را نخواهد گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شهرام رضایی با بیان اینکه سقف تعریف شده برای کارت های سوخت ۳۶۰ لیتر است به ایسنا گفت: اگر شخصی از زمان شروع طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون تنها ۱۰ لیتر از سهمیه را استفاده کرده باشد در اردیبهشت فقط ۱۰ لیتر برای آن فرد شارژ می شود و ۵۰ لیتر باقی حذف خواهد شد.

وی افزود: اگر قرار باشد تغییری حاصل و این ۳۶۰ لیتر به ۴۲۰ لیتر افزایش یابد و سهمیه اردیبهشت نیز در آن ذخیره شود به مصوبه هیات دولت نیاز است.
شرکت ملی پخش تنها مجری است و قاعدتا در این دو هفته درباره این مساله بحث خواهد شد و منفی یا مثبت بودن این مساله را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما تاکنون تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نشده است.

بنابراین گزارش، از ۲۴ آبان بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ