کد خبر: ۱۴۸۰۷۹
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱/۱۷

شرکت‌های حمل‌و‌نقل ۸ هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت می گیرند
وزیر راه :

شرکت‌های حمل‌و‌نقل ۸ هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت می گیرند

وزیر راه از جبران خسارت شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافری به دلیل شیوع ویروس کرونا با تخصیص ۸۰۰۰ میلیارد تومان توسط دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اسلامی با اشاره به تخصیص بسته 75 هزار میلیارد تومانی که در ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد شد اعلام کرد: 8000 میلیاردتومان برای شرکت های حمل و نقل اختصاص یافته که طی روزهای آینده پول مسافرانی که سفر آنها لغو شده، بازگردانده شود.

وی با اشاره به دستور رییس جمهور برای ارزیابی وضعیت پایانه های مسافربری و فرودگاهها گفت: غربالگری مسافران و خدمه، گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا به پایانه ها مسافری، باری، فرودگاه ها و سایر زیرمجموعه های وزارت راه اعلام و اجرایی شد. به دلیل شرایط خاص ایجاد شده، ناوگان حمل و نقل عمومی بار فعالیت گسترده ای داشت و نیروهای شاغل در این بخش، ایثارگرانه در حال خدمات رسانی شبانه روزی بودند.

اسلامی ادامه داد: حمل‌ونقل هوایی نیز مسافران جامانده در سایر کشورها و کالاهای فوری و اضطراری به ویژه اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را از اروپا و کشورهای آسیای شرقی به ایران منتقل کردند و اقلام دارویی بلافاصله در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ