کد خبر: ۱۴۸۰۹۸
۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱/۱۸

واکنش وزیر تعاون به عرضه اولیه
در اقدامی که تاکنون سابقه نداشت:

واکنش وزیر تعاون به عرضه اولیه "صبا" : ارزش شرکت ۵۲۵ درصد بیشتر شد

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در اقدامی که تاکنون سابقه نداشت به عرضه اولیه ۱۲درصد سرمایه گذاری صبا تامین واکنش نشان داد و گفت: ارزش این شرکت از۴۰۰۰ به ۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد شریعتمداری در واکنش به عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام سرمایه گذاری صبا تامین که چهارشنبه در فرابورس انجام می شود در اینستاگرام اعلام کرد: هلدینگ صبا تامین که ارزش آن در دوره مدیریت جوان و کارآمد اخیر از ۴۰۰۰ میلیارد به ۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است، ۲۰ فروردین و در اولین عرضه سال ۹۹ بورسی می‌شود.

پایبند به تعهدات‌ام به رئیس جمهور در واگذاری ها و برای ارتقاء شفافیت و نظارت مردمی در شرکت‌های تابعه ⁧شستا⁩ و وزارت تکاور هستم .

براساس این گزارش، این اولین بار است که هنگام عرضه های اولیه و ورود شرکت های جدید به بازار سهام ، وزیری از دولت اعلام نظر می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهدی یعقوب نژادیان | ساعت ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱/۱۸
0
0
پاسخ
سلام و درود فراوان و بنده خواستار طول عمر با عزت و سلامتی مستجام را از خداوند متعال برای شما وزیر محترم رفاه و تعاون خواستارم . بنده شغلم عریضه نویس دادگستری خرمشهر و چندین سال است که در در تامین اجتماعی سابقه فافری دارم که به علت وضعیت بد کنونی و شیوع ویروس کرونا از بیست و پنجم ۹۸ تا کنون بیکار و متاهل میباشم و در ثبت نام بیمه بیکاری کرونا ثبت نام نموده ام . و اکنون در وضعیت نابسامانی بسر میبرم . خواشمند است رسیدگی کنید . متشکرم
» سید محمد رضا سیدجوادی | ساعت ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱/۱۸
0
0
پاسخ
با عرض سلام
جناب وزیر محترم بنده چندین ماه است اقدام برای از کارافتادگی اقدام کرده ام وچندین بار هم کمیسیون رفته و با این وضعیتی که دارم قادر به کارکردن نمیباشم و هزینه‌های زیادی برای دکتر و آزمایشات متقبل شده ام عاجزانه تقاضامندمبفرمائید تکلیف بنده را روشن کنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ