کد خبر: ۱۴۸۱۳۲
۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱/۱۹

تحلیل موسسه مکنزی از زمان بازگشت اقتصاد اروپا به قبل از دوره کرونا

تحلیل موسسه مکنزی از زمان بازگشت اقتصاد اروپا به قبل از دوره کرونا

موسسه بین المللی و تحقیقاتی مکنزی پیش بینی کرد بازگشت اقتصاد اروپا به پیش از دوره کرونا زودتر از ۲۰۲۳ رخ نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، موسسه بین المللی و تحقیقاتی مکنزی با ارائه پیش‌بینی هایی از آینده اقتصاد جهان در پی شیوع کرونا اعلام کرد: بازگشت اقتصاد اروپا به پیش از دوره کرونا زودتر از ۲۰۲۳ رخ نمی دهد.

اساس این گزارش، طبق سناریوی شماره A1 مکنزی (یعنی ادامه شیوع ویروس کرونا و عدم بهبودی اقتصادی)، بازگشت اقتصاد به حالت قبل از شیوع این بیماری در آمریکا تا فصل اول سال 2023 به طول خواهد انجامید. تاریخ بازگشت اقتصاد چین نیز فصل دوم سال 2021 خواهد بود.

بر اساس نمودارهای این موسسه، متوسط جهانی برای بازگشت وضعیت اقتصاد به حالت قبل از شیوع COVID-19 فصل سوم سال 2022 خواهد بود. این درحالی است که اروپا با 9.7 درصد رشد منفی در تولید ناخالص ملی در سال 2020، بیشترین آسیب را خواهد دید و بازگشت اقتصاد منطقه یورو تا فصل سوم 2023 به طول خواهد انجامید.

تولید ناخالص ملی واقعی آمریکا از فصل چهارم 2019 تا فصل دوم 2020 نیز به میزان 3.9 درصد کاهش خواهد یافت. همین عدد برای اقتصاد بزرگ چین نیز پیش بینی شده است. متوسط تولید ناخالص ملی واقعی کشورهای جهان نیز از فصل چهارم 2019 تا فصل دوم 2020 به میزان 6.2 درصد کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ