کد خبر: ۱۴۸۱۵
۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۶/۱

سال گذشته حال سهامداران بانکی خوب نبود
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین:

سال گذشته حال سهامداران بانکی خوب نبود

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: نظام بانکی در سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشت و حال عمومی برخی از ذینفعان و سهامداران بانکی خوب نبود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس حسن معتمدی در جمع خبرنگاران گفت: نظام بانکی در سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشت و حال عمومی برخی از ذینفعان و سهامداران بانکی خوب نبود. حال عمومی کارکنان بانک ها متوسط بود و در برخی مواقع فشارهایی را نیز متحمل می شدند.

وی به فعالیت 20 هزار شعبه با بیش از 200 هزار نیروی انسانی نظام بانکی اشاره کرد و افزود: بانک ها در 10 سال گذشته در معرض فشارهای زیادی بوده اند و هر دولتی فارغ از گرایش های سیاسی، راه حل مشکلات را در بانک ها جست و جو کرده به همین دلیل همیشه روی بانک ها فشار بوده است. این درحالی است که اقتصاد کشور ما هنوز بانک محور بوده و 90 درصد تامین مالی از سوی نظام بانکی انجام می شود.
 
معتمدی با اشاره به صحبت هایی مبنی بر لزوم اصلاح نظام بانکی ایران،گفت: این درحالی است که در هیچ زمانی تعریفی از اصلاح اعلام نشده و مشخص نبوده کجای نظام بانکی باید اصلاح شود. هیچکس در کشور به میزان کارکنان پشت باجه بانک ها تحت فشارهای متعدد نیست و هیچگاه اعلام نمی شود  بسیاری از سوءاستفاده ها و تخلفات مالی با هوشیاری و فداکاری همین کارکنان کشف می شود.
 
وی با اشاره به معضل مطالبات معوق و سختگیری های نهادهای نظارتی در سال گذشته، اظهار داشت: بانک اقتصاد نوین سال گذشته را نسبتا خوب به پایان رساند و عملکرد آن مورد تایید دستگاه های نظارتی قرار گرفت و موفق شد یکی از بهترین سودها را بین سهامداران تقسیم کند.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» امیر | ساعت ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۶/۱
0
0
پاسخ
با صحبت ایشان کاملا موافقم اصلاح نظام بانکی یعنی چی هدف رسیدن به کجاست
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ