کد خبر: ۱۴۸۷۰
۱۲:۰ - ۱۳۹۴/۶/۳

آخرین نظر مدیرعامل سابق کشتیرانی در مورد شرکت

آخرین نظر مدیرعامل سابق کشتیرانی در مورد شرکت

مدیرعامل مستعفی کشتیرانی آخرین نظر خود درباره این شرکت بورسی 1.6 هزارمیلیارد تومانی را اعلام کرد تا مدیریت آن را از امروز به سعیدی بسپارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسین داجمر که دیروز با تصمیم هیات مدیره شرکت کشتیرانی بعد از 10 سال از این شرکت ناخواسته خداحافظی کرد و جای خود را به محمد سعیدی داده، در خصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی مجدد خطوط کشتیرانی به کشورهای اروپایی به تسنیم گفت: واقعیت آن است که کشتیرانی هم‌اکنون در دوران برزخ به سر می‌برد و این وضعیت به ضرر ماست، چراکه خطوط کشتیرانی خارجی سهم ما در حمل‌ونقل دریایی را می‌گیرند.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای، تصریح کرد: با توجه به برزخی که در رابطه با لغو تجریها وجود دارد، سهم کشتیرانی از حمل‌ونقل دریایی کاهش یافته است و بر عکس خطوط خارجی سهم خود را افزایش داده‌اند.
 
داجمر با اشاره به این‌که بازار جهانی حمل‌ونقل دریایی در رکود به سر می‌برد، یادآور شد: به احتمال فراوان از اواخر سال جاری میلادی توافق هسته‌ای اجرایی می‌شود و  آینده خوبی را برای فعالیت‌های کشتیرانی پیش‌بینی می‌کنیم.
 
مدیرعامل مستعفی کشتیرانی تاکید کرد: به‌طور قطع با اجرایی شدن توافق هسته‌ای، کشتیرانی از پوسته کنونی بیرون آمده و فعالیت‌های خود را گسترش خواهد داد.
 
انتهای پیام
 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ