کد خبر: ۱۴۹۳۵۷
۰:۹ - ۱۳۹۹/۱/۲۵

شرایط و زمان عرضه بلوک ۸ درصدی و بازداشتی سهم بازار پایه اعلام شد
از سوی سپرده گذاری مرکزی :

شرایط و زمان عرضه بلوک ۸ درصدی و بازداشتی سهم بازار پایه اعلام شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۸.۰۷ درصدی شرکت آلومتک جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک ۸.۰۷ درصدی شرکت آلومتک توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی بطور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش می شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۶۰ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۱۱۵ سهم در نماد "فالوم ۴" با موضوع فروش اوراق بهادار بازداشتی روز دوشنبه یک اردیبهشت از طریق کارگزاری مفید عرضه شود.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به قیمت پایانی سهم در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از ۸۵۶۲ ریال کمتر نباشد، قیمت پایه کل به تعداد سهام قابل عرضه ضربدر قیمت پایانی سهم در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از ۵۱.۸ میلیارد تومان کمتر نباشد و سپرده حضور در رقابت به تعداد سهام قابل عرضه ضربدر ۱۰ درصد، ضربدر قیمت پایانی سهم در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از ۵.۱ میلیارد تومان کمتر نباشد، تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط( حداقل ۳ ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت فوق تحویل داده و تاییدیه مربوطه را به معاونت بازارهای خارج از بورس و فرابورس ارائه کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ